1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 2
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Rak jelita grubego z przerzutem do wątroby.
Zebra

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 13453

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2011-07-10, 14:15   Temat: Rak jelita grubego z przerzutem do wątroby.
W temacie żółtaczki nie mam doświadczenia.
  Temat: Rak jelita grubego z przerzutem do wątroby.
Zebra

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 13453

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2011-07-10, 12:03   Temat: Rak jelita grubego z przerzutem do wątroby.
Zarówno może być to wynik postępującej choroby, jak i leków. Moja Mami też brała Tramal i choroba postępowała, ponieważ ze względu na skutki uboczne chemii (spadek krwinek czerw., wcześniej gorączka neutropeniczna, która Mamę mocno osłabiła) nie mogła jej brać, miała też plastry z fentanylem, po zmianie na świeże zawsze więcej spała.
Gdy Mamy onkolog zobaczył jaka jest osłabiona (zasłabła przed podaniem chemii) opowiedział mi, że nowotwór ma jeszcze jedną cechę, mianowicie zaburza cały metabolizm organizmu i wytwarza substancje toksyczne (ja wcześniej wyobrażałam sobie, że "tylko zjada" zdrowe komórki poprzez rozrost i zaburza pracę poszczególnych narządów).
Zaburzenia metaboliczne występujące w chorobie nowotworowej upośledzają przemiany białek, tłuszczów, węglowodanów i składników mineralnych.
Wszystko to też wpływa na osłabienie i różne stany u chorego.