1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: rak płuc :(
Miri_A

Odpowiedzi: 73
Wyświetleń: 31525

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2015-08-25, 14:30   Temat: rak płuc :(
asia333, merytorycznie niewiele mogę powiedzieć gdyż nie jestem lekarzem. Jednak z lektury forum wiem, że chorzy różnie zachowują się po chemii. Na ogół sieje ona spustoszenie w organiźmie, więc chorych dotykają bardzo niemiłe skutki uboczne, stąd pewnie pojawia się rezygnacja i niechęć do kontynuacji. Zresztą nie trzeba pewnie aż tak radykalnego leczenia jak chemia by to zrozumieć. My zdrowi i wolni od tej strasznej choroby, czasem również miewamy jakieś dolegliwości.. pomyśl, kiedy masz np. przełknąć paskudnie gorzką tabletkę... nachodzi cię myśl, że już nigdy więcej po czym znów zażywasz paskudną miksturę, bo to ratuje zdrowie. Cóż więc dopiero dziwić się Twojej mamci, że ma dość chemii. Tu skala jest przecież nieporównywalna zarówno jeśli chodzi o podanie chemii jak również skutki uboczne! Ale wierzę, że jak tylko mamci się polepszy to i humorek Jej wróci a siły pozwolą na kontynuację leczenia!
Tymczasem Ty trzymaj się i dbaj o siebie tak samo troskliwie jak o mamcię. Żebyś mogła prawdziwie się do niej uśmiechać i serdecznie spedzać z Nią każdą chwilę.
A poza tym podzielam zdanie lelusi:
lelusia napisał/a: